Videoyu oynat
Prosedürler, hizmetler ve diğerleriyle ilgili personel işlerini yönetmek için tasarlanmıştır.
En Önemli İşlevler:
- Personel atama, seçme ve işe alım süreçlerinin yürütülmesi.
- Personel bilgi ve belgelerinin arşivlenmesi
- Organizasyon politikasına, yönetmeliklere ve yerel yasalara göre seyahat, ulaşım, ilaç, teşvik, promosyon, ikramiye ve diğerleri gibi harcama düzenlemelerini tanımlamak, yönetmek ve izlemek
- İdari işlemle sonuçlanan usulsüzlüklerin tanımlanması, yönetilmesi ve takibi.
- İdari kararların ele alınması; ve uygulamaya ilişkin prosedürleri yürütmek.
- Personel performans değerlendirmesini, performans değerlendirme modellerine ve bunun için kuruluş tarafından benimsenen metodolojiye göre yapmak.
- İşlem gereksinimleri, eğitim planları, performansı, sonuçları, kontrol ve değerlendirme.
En Önemli Özellikler:
- Herhangi bir çalışan bilgisinin hızlı bir şekilde görüntülenmesi ve durumunun analiz edilmesi.
- İşe başladığı andan itibaren hizmetin sona ermesine kadar çalışanın hareketlerini kolayca takip etmek.
- Çalışanın geçmiş kaydına erişimi (tıbbi, izinler, devamsızlık, seyahat, usulsüzlükler, eğitim vb.); ve bunun iş yetkinliği ve kişisel üretkenliği ile ilişkisini analiz etmek.
- Çalışan, bilgi, belge, hareketler ve personel performans seviyelerini gösteren ve karar vermeye yardımcı olan her türlü ayrıntı hakkında çok seçenekli muhtelif raporlar yayınlamak.