Mobil Dağıtım Uygulaması, dağıtım sürecini A’dan Z‘ye tam olarak yönetir. Hedeflenen müşteriler ve tüm dağıtım alt görevleri dahil olmak üzere günlük dağıtım planlarını gerçekleştirmede işletmelere yardımcı olur. Yeni Uygulamamız, ürünleri pazara ulaştırmak için en iyi ve en hızlı dağıtım yollarını sağlamak, müşterilerle olağanüstü ilişkiler kurmak için dağıtım süreçlerini takip ederek ve optimize ederek dağıtım sürecini ve genel verimliliği iyileştirir.
Dağıtım Mobil Uygulaması dağıtım sürecini analiz eder ve dağıtım temsilcilerine, denetçilere ve yönetime gelecekteki iyileştirme için en doğru KPI’ları (Anahtar Performans Göstergesi) sağlar. Uygulama ayrıca tüm verileri çevrimiçi olarak Onyx kurumsal sistemine yükler.
Kurulum
En Çok Kim Yararlanır?
Yeni dağıtım uygulamamız, tüm işletmelere dağıtım süreçlerinde yardımcı olur. Araç, farklı dağıtım merkezleri veya şehirlerdeki dağıtım acentelerinden, araçlardan ve ürünlerden tüm dağıtım sürecini yönetecektir. Tüm bunlar ve daha fazlası herhangi bir akıllı cihazdan kolayca yapılabilir.
Kullanım Tekniği:
- Android işletim sistemi ile uyumludur.
- Çevrimiçi ve çevrimdışı modu desteklemektedir.
- Müşterilerin konumlarını görüntülemek, sonraki en yakın müşterileri önermek ve acenteleri müşterinin sitelerine varış zamanlarıyla birlikte izlemek için GPS haritalarını destekleyin.
- Pazarlama amacıyla tüm ziyaretleri coğrafi alana göre rapor edin
- Müşteri barkodunu taradıktan sonra temsilci ziyaretlerini onaylayın.
- Makbuzlar ve belgeler üzerinde müşterilerin imzasını alın.
- Faturaları, teklifleri ve diğer belgeleri oluşturun. Bunları müşterilere sosyal medya ağları aracılığıyla gönderin veya e-yazıcı aracılığıyla yazdırın.
Anahtar İşlevler
Ana Özellikler:
- Uygulama, envanter transferi onayları olsun veya olmasın etkinleştirilebilen günlük görevleri ve planları yönetmek için farklı ayarları destekler.
- Satış temsilcilerinin işlemlerini ve stoklarını göstermek için çoklu raporlama yetenekleri.
- Her bir müşteri temsilcisi için plan ilerlemesini takip edin ve ona anında veya müşteri düzeyinde bir genel tamamlama yüzdesi sağlayın.
- Açık ziyaret, acentenin müşterinin sitesine ulaşmasını sağlamak için yeni bir özelliktir.
- Satış temsilcilerinin müşterilerin iletişim bilgilerini anında güncellemelerini sağlayın.
Veri Güncellemesi:
- Ana sunucu ile çevrimiçi günlük güncelleme planlayın.
- Günlük dağıtım planını taşımadan önce plan, müşteri, ürün, fiyat ve indirim bilgilerini indirin.
- Tüm işlem ve belgelerle (fatura ve makbuzlar) dağıtım sürecini Onyx sistemine yükleyin.