ONYX Pro müşterilerine sunulan sürekli teknik servis hizmetidir. Bu hizmet, muhasebe ve idari ONYX Pro programlarının uygulanmasında uzmanların yanı sıra programlama ve bilgisayar mühendisliğinde uzman mühendisler tarafından sağlanmaktadır. Teknik destek isteme nedenleri ülkeden ülkeye farklılık gösterir. Ancak en önemli ortak nedenler şunlardır:
1-Bazı müşteriler, teknik mühendisin programların bazı işlevlerini kendi özel gereksinimlerine göre uyarlamasını ve katılmasını ister.
2-Kullanıcı tarafından sistem talimatlarını kullanmanın sınırlılığı.
3-Kullanıma, programa veya dış etkenlere bağlı bir nedenle programda ortaya çıkan hatalar.
4-Müşteriler için yazılım güncellemeleri veya sürümleri sağlamak.
Müşteri hizmetleri uzmanı mühendisler tarafından ONYX Pro ve Motakamel Plus’ın Ultimate çözümlerinin teknik desteğini alın. Bunu başarmak için:
Sipariş Etmek İçin 3 Destek İletişim Aracı:
- İnternet üzerinden destek isteyin.
- Teknik Destek Departmanını arayın.
- Destek isteyen resmi bir yazı gönderin.
Destek Sağlamak İçin Seçenekler:
- İnternet veya telefon yoluyla.
- Çevrimiçi/uzaktan destek.
- Yerinde destek.
Destek Sağlamak İçin 3 Adım:
- Destek isteyen bir bildirim alma.
- Uygun herhangi bir yolla destek sağlamak.
- Müşteriler tarafından problem çözme formunun imzalanması.
Yerinde Destek:
Müşteri talep ettiğinde Ultimate Solutions tarafından yerinde destek hizmeti verilmektedir. Mühendis, sistem performansını gözden geçirir ve doğrudan gerekli çözümleri uygular. Daha sonra kullanıcılar için gerekli tavsiyelerini verir. Aynı zamanda müşterinin önerilerini alır. Daha sonra müşterilere ziyareti hakkında bir rapor sunar.
Teknik Destek Hizmeti Ücretleri: Hizmet ilk yıl boyunca tamamen ücretsizdir. Sonraki yıllarda yıllık bakım sözleşmesi yenilenmesinde aboneliği olmayan müşteriler dışında teknik destek hizmet bedellerine ilişkin fatura kesilecektir.