Tüm çalışanların verilerinin bütünleşmiş yönetimi. Kuruluşta basit insan kaynakları yönetimi sağlamak için kesin kararların alınması ve çeşitli gerekli prosedürlerin düzenlenmesi için doğru ve tutarlı bilgiler sunar.
Ana Yapılandırmalar:
Her bölümün gereksinimlerine göre işlevsel yükümlülükler oluşturmak.
Çalışanların kişisel ve mesleki verileri ile hesaplarının girilmesi ve ücret ve maaşları ile ilişkilendirilmesi.
Organizasyon yapısını seviyelerine, görevlerine ve iş unvanlarına göre hazırlamak.
Resmi standartlar ve çoklu değerlendirme periyotları ile personel değerlendirme gerekliliklerini hazırlamak.
Maaşın verilmesini, kredilerin ve personel tatillerinin, ödeneklerin ve kesintilerin hazırlanmasını hesaplayın için zaman dilimlerini uygulayın.
Eğitim ihtiyaçlarını, kurs gereksinimlerini ve uygulama ayrıntılarını kategorize etmek.
Ana Fonksiyonlar:
Ana Özellikler:
İstihdam planlamasına, becerilerin iyileştirilmesine, performans artırımına katkıda bulunan işlevsel ve eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi ve eğitim programlarının uygulanması.
Çalışanın görevlerini, izinlerini, kredilerini, mali ve ayni güven izlerini takip ve kontrol etmek.
İşin doğasına ve takip edilen yasalara göre vergi bölümleriyle başa çıkmak kolaydır.
Birden çok zaman dilimine göre (günlük / aylık / üç aylık / vb.) çalışanların maaşlarının hızlı hesaplanması.
Personel evrakları için özel ve entegre arşiv ve süresi dolan evrakların kontrolü ve yenilenmelerinin takibi.
Farklı işlemlerle bireysel veya toplu olarak ilgilenmek.
Görevleri ve atanan görevleri çalışanlara bağlama imkânı mali ve ayni güven damgası.
Değerlendirme örneklerinin ve standartların geliştirilmesini personelin katılımıyla benimsemek.
Seçici iletişim türleri ile kararların veya duyuruların tüm çalışanlara veya bazı çalışanlara genellenmesi.
İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi, organizasyonun finansal birimini ve kurumsal kontrolünü geliştirmek için Motakamel plus Sistemlerini kullanan tüm çalışanları bünyesine katarak organize bir işletme inşa etmede idari ve finansal entegrasyonu gerçekleştirir.