Videoyu oynat
Onyx Pro’dan profesyonelce ve pürüzsüzce restoranınızı yönetmeniz, tüm operasyonları kontrol etmeniz, müşterilerinizin en iyi hizmeti aldığından emin olmanız için gelişmiş bir çözüm.
Onyx Pro ile Entegrasyon:
- Hesap Yönetimi: Yevmiye defteri, tüm restoran analitik hesaplarını ve kullanıcı performansını görüntülemek dahil farklı finansal işlemleri yönetin.
- Stok Yönetim: Ana tedarikleri sınıflayın ve depolayın, ayrıca piyasa prosedürlerini yönetin.
- Müşteri Yönetimi: Müşterilerin verilerine ve bölgelerine göre anlaşma yapın ve siparişlerini düzenleyin.
- Erzak Yönetimi: Ekipman ve eklentilere ek olarak, restoran malzemeleri ve gereksinimlerinin satın alımlarını kaydedin.
- Beşeri Sermaye: Vardiyaları, görevleri, tazminatları düzenlemek ve performansı takip etmek için farklı bölüm ve şubelerdeki personel işleriyle ilgilenin.
- Kazanç Yönetimi: Ekipman ve mobilya tüketimini organize etmek ve sürekli kullanılabilirliği sağlamak için bakım programları uygulamak.
- Restoran hesap planı oluşturun ve restoranın ihtiyaç duyduğu yerleşimler ve farklı hesap türleri için ara hesaplar oluşturun.
- Personel ve kullanıcı verilerini ve görevlerini tanımlayın ve kullanıcılara gerekli ayrıcalıkları verin.
- Restoranın ilgilendiği kasiyerleri ve bankaları tanımlayın.
- Envanter ve malzeme verilerini, fiyatları, maliyetleri, ölçüm birimlerini ve ilgili ayrıntıları tanımlayın.
- Hazır yemekleri, yemek öğeleri için bileşik öğeler, montaj yöntemi ve alternatifler olarak tanımlayın.
- Paket servisi ve teslimat hizmeti gibi ek hizmetlerle nasıl başa çıkacağınızı belirleyin.
- Depodan yemek malzemelerinin ödemesinin nasıl işleyeceğini öğrenin.
- Müşterileri müşteriye ekstra fayda hakkı veren tekrarlayan, birikimli siparişleriyle ilgili veriler, alanlar ve bilgilerle tanımlayın.
Anahtar Özellikler:
- Yemek tasarımı, sipariş detayları, teslimat hizmeti, görev kontrolü ve performans kalitesinin ölçülmesini içeren uçtan uca çözümler.
- Masa üstü tabletlerle restoran yemeklerini ve yemeklerini sayıları, fotoğrafları ve verileriyle kolayca görüntüleyin.
- Bulaşıkları, kasıtlı bir maliyetle bileşik ürünler olarak veya günlük maliyetleri için hizmet birimleri olarak satmak.
- Müşteri faturasını (istek üzerine) her faturada ayrı veriler ve kalemler ile çok sayıda faturaya bölün.
- Ödeme, sipariş verirken veya servis yaparken veya yemek yedikten sonra yapılabilir.
- Farklı kart veya cep telefonu kodlarını kabul eden otomatik ödeme noktaları ve ödeme anında müşteri faturasına aktarılır.
- Kullanıcı işlemlerini izleme ve etki açısından izleyin.
- Farklı restoran şubelerinin verilerini yönetimle senkronize edin ve şubelere ve hizmetlerine ilişkin detayları kontrol edin.