RESTORAN YÖNETİM SİSTEMİ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
Videoyu oynat

Onyx Pro’dan profesyonelce ve pürüzsüzce restoranınızı yönetmeniz, tüm operasyonları kontrol etmeniz, müşterilerinizin en iyi hizmeti aldığından emin olmanız için gelişmiş bir çözüm.

Onyx Pro ile Entegrasyon:

  • Hesap Yönetimi: Yevmiye defteri, tüm restoran analitik hesaplarını ve kullanıcı performansını görüntülemek dahil farklı finansal işlemleri yönetin.
  • Stok Yönetim: Ana tedarikleri sınıflayın ve depolayın, ayrıca piyasa prosedürlerini yönetin.
  • Müşteri Yönetimi: Müşterilerin verilerine ve bölgelerine göre anlaşma yapın ve siparişlerini düzenleyin.
  • Erzak Yönetimi: Ekipman ve eklentilere ek olarak, restoran malzemeleri ve gereksinimlerinin satın alımlarını kaydedin.
  • Beşeri Sermaye: Vardiyaları, görevleri, tazminatları düzenlemek ve performansı takip etmek için farklı bölüm ve şubelerdeki personel işleriyle ilgilenin.
  • Kazanç Yönetimi: Ekipman ve mobilya tüketimini organize etmek ve sürekli kullanılabilirliği sağlamak için bakım programları uygulamak.
  • Restoran hesap planı oluşturun ve restoranın ihtiyaç duyduğu yerleşimler ve farklı hesap türleri için ara hesaplar oluşturun.
  • Personel ve kullanıcı verilerini ve görevlerini tanımlayın ve kullanıcılara gerekli ayrıcalıkları verin.
  • Restoranın ilgilendiği kasiyerleri ve bankaları tanımlayın.
  • Envanter ve malzeme verilerini, fiyatları, maliyetleri, ölçüm birimlerini ve ilgili ayrıntıları tanımlayın.
  • Hazır yemekleri, yemek öğeleri için bileşik öğeler, montaj yöntemi ve alternatifler olarak tanımlayın.
  • Paket servisi ve teslimat hizmeti gibi ek hizmetlerle nasıl başa çıkacağınızı belirleyin.
  • Depodan yemek malzemelerinin ödemesinin nasıl işleyeceğini öğrenin.
  • Müşterileri müşteriye ekstra fayda hakkı veren tekrarlayan, birikimli siparişleriyle ilgili veriler, alanlar ve bilgilerle tanımlayın.

Anahtar Özellikler:

  • Yemek tasarımı, sipariş detayları, teslimat hizmeti, görev kontrolü ve performans kalitesinin ölçülmesini içeren uçtan uca çözümler.
  • Masa üstü tabletlerle restoran yemeklerini ve yemeklerini sayıları, fotoğrafları ve verileriyle kolayca görüntüleyin.
  • Bulaşıkları, kasıtlı bir maliyetle bileşik ürünler olarak veya günlük maliyetleri için hizmet birimleri olarak satmak.
  • Müşteri faturasını (istek üzerine) her faturada ayrı veriler ve kalemler ile çok sayıda faturaya bölün.
  • Ödeme, sipariş verirken veya servis yaparken veya yemek yedikten sonra yapılabilir.
  • Farklı kart veya cep telefonu kodlarını kabul eden otomatik ödeme noktaları ve ödeme anında müşteri faturasına aktarılır.
  • Kullanıcı işlemlerini izleme ve etki açısından izleyin.
  • Farklı restoran şubelerinin verilerini yönetimle senkronize edin ve şubelere ve hizmetlerine ilişkin detayları kontrol edin.

Bize katılın ve hedeflerinize ulaşın.