Satış ve Müşteri Yönetimi

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
Videoyu oynat

Teklifler, siparişler, satışlar, iadeler ve satış raporları ve istatistik analizlerinden satış işlemleriyle ilgili her şeyi yönetmek içindir.

En Önemli Özellikler:

  • Promosyon teklifleri hazırlamanın yanı sıra fiyatlar, fatura iadelerinin serileştirme mekanizması, ücretsiz ürün ve indirim verme yöntemi gibi satış yönetim sisteminin esnek bir şekilde yapılandırılması.
  • Satış işlemleri, iadeler, müşteri siparişleri ve fiyat teklifleri ile ilgili veri raporlarını toplam veya detaylı ve çoklu seçenekler halinde yayınlamak.
  • Çeşitli seçeneklerde gerekli bilgileri içeren karşılaştırma raporları yayınlama yeteneği. 

Satış Yönetim Sistemi, tüm ONYX Pro Sistemlerine tamamen entegredir.

Müşteri Hesapları:

Alacak Hesapları Sistemi, müşterilerin tanımlanması ve sınıflandırılması, müşteri verilerinin yönetilmesi, hızlı ve detaylı raporlar ile satış ve tahsilat işlemlerinin takibi ve müşterilerin borçluluk analizlerinin yapılması için kullanılmaktadır.

Ek İşlevler:

  • Destekleyici, temsilci, toplayıcı ve sürücü verilerinin kodlanması ve daha sonra onları genel muhasebedeki hesaplarına bağlamak.
  • Müşteri hesaplarının açılması, detaylı bilgilerinin girilmesi ve bölgelerine göre tahsilatçı ve temsilcilerle ilişkilendirilmesi.
  • Müşterilere özel fiyat belirlenmesi; kredi süresi ve borç limitinin belirlenmesi ve ücretsiz miktarları, indirimleri, komisyonları vb. kodlamak.
  • Tüm müşteri işlem ve indirimlerinin girilmesi; borçlarını planlamak, temsili tahsilatları girmek ve müşteri ve temsilci hesaplama.
  • Müşterileri geri ödeme oranı, net satış veya kâr marjı vb. çoklu değerlendirme standartlarına göre sınıflara ayırmak. 

Ek Özellikler:

  • Her müşterinin borç ve kredi süresi üzerinde kontrol sahibi olmasını sağlar.
  • Müşterilerin hesap özetleri, borç raporları için çeşitli seçeneklerde borç süresi raporları yayınlamanın yanı sıra borç süresinin doğru hesaplanmasını sağlamak için birden çok yılla bağlantı kurar.
  • Müşteriler için ekstra indirimlerin izlenmesi ve bu ekstra indirimlerin satış işlemiyle ilişkilendirilerek iade gerçekleştiğinde iade edilmesini sağlar
  • Temsilcilerin, koleksiyonerlerin ve komisyonların raporlarının düzenlenmesi ve performanslarının değerlendirilmesini sağlar.

Alacak Hesapları Sistemi, Stok Yönetim Sistemini etkiler. ONYX Pro Systems, tüm organizasyon faaliyetleri durumlarında satışlar ve depolar üzerindeki etki karşılığında entegre olur.

Onyx Pro ERP menüsüne dönmek için

Bize katılın ve hedeflerinize ulaşın.