Bordro Yönetimi Sistemi

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
Videoyu oynat

Herhangi bir dönem için tanımlanmış çalışan mali kayıttır. Bordro yönetiminin kalitesi, kuruluşun operasyonel giderleri üzerindeki adil etki anlamına gelir.

En Önemli İşlevler:

  • Bordro düzenlemeleri ve politikalarının kuruluş belgelerine ve eyaletin yerel yasalarına göre kodlanması ve doğrulanması.
  • Çalışanların maaşlarını temel kalemlerden, ödeneklerden, kesintilerden ve diğerlerinden organizasyon düzenlemelerine ve yenilenebilir idari kararlara göre tanımlamak.
  • Personel bordrolarının hesaplanması ve nihai bordro kayıtları üzerindeki etkisinden önce onaylanması.
  • Çalışanların onaylanması, takibi ve programlanması organizasyon politikasına göre ilerler.
  • Tahakkuk ve kesintilerden çalışanın aylık finansal değişkenlerinin girilmesi; ve bunları uygulanan düzenlemelere göre ayarlamak.
  • Rapor tasarımındaki kullanıcı seçeneğine göre, tahakkuk ve bordrolar hakkında birden fazla rapor yayınlama.

En Önemli Özellikler:

  • Sistemin organizasyonun iş yapısına ve personeline göre uyarlanması ve yapılandırılması.
  • Çalışanların finansal işlemlerini ve bunların aidatlarına etkisini izlemek.
  • Herhangi bir zamanda görüntülenmek üzere birden fazla yıl için bordro kayıtlarını arşivleme.
  • Maaşları hazırlama ve dağıtmayı hızlandırma.
  • Birden çok seçenekte personel bordroları için kümülatif raporları görüntüleme.
  • Avans bakiyelerinin ve bunların tasfiyesinin yanı sıra impress ve geri ödeme takibi.

Onyx Pro ERP menüsüne dönmek için

Bize katılın ve hedeflerinize ulaşın.