Hesap Yönetimi

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
Videoyu oynat

İşletmenin nakit ve muhasebe girişlerini yöneten; hareketlerini ve mali tablolarını izleyen bir defteri kebir sistemidir.

Ana Ayarlar:

  • İşlenecek yerel ve yabancı para birimlerinin tanımlanması.
  • Mali dönemin belirlenmesi.
  • Hesap planlarını ve masraf yerlerini sınıflandırmalarına ve korelasyonlarına göre hazırlanması.
  • Kasa ve bankaları tanımlanması ve bunların hesaplara ve kullanıcılara bağlanması.
  • Şirketin hesap özetinde kullanılan günlük giriş türlerinin sınıflandırılması.
  • Çeşitli finansal işlemlerle ilgili arayüz hesaplarının eklenmesi.

Ana Fonksiyonlar:

  • Vadesi gelen hesapların ve onaylamak için yevmiye kayıtlarının eklenmesi.
  • Şirketin makbuz/ödeme geçişlerini hem nakit/çek olarak gerçekleştirilmesi.
  • Gerekli girişlerle bunları işlemek için ödenmemiş/iade edilen çeklerin onaylanması.
  • Müşterilerin ödemelerinin çoklu borçlarına dağılımı.
  • Çeşitli teminat mektupları prosedürlerini düzenleyerek, uzatarak veya kapatarak uygulanması.
  • Tahsisleri kontrol etmek için tahmini bir yıllık/aylık bütçe hazırlanmas
  • Kredi/borç dekontları düzenlenmesi ve bakiyelerinin dergi kuponlarına kaydedilmesi.
  • Şirketin önceden belirlenmiş politikalarına göre muhasebe işlemlerini onaylanması ve kaydedilmesi
  • Faaliyetleri, şubeleri, hesap bakiyelerini, muhtelif işlemleri ve mali tabloları içeren çeşitli raporların düzenlenmesi.

Ana Özellikler:

  • Tek/çoklu makbuz/ödeme günlük kuponları ile ilgilenmek.

  • Şirketin yönetiminin politikalarına göre kolaylaştırmak için nakit ayarlanması.

  • İşlem yapılabilmesi için çek veya hesapların limitleri aşması için uyarıların gösterilmesi.

  • Belirli hesaplarda belirli para birimlerinin askıya alınması.

  • Varsayılan hesap planını kullanılması veya şirketin gereksinimlerine göre düzenlenilmesi.

  • Kalemlerin satış hareketlerini belgelenmesi ve işlemlerin ilgili hesapların kanıtlanması.

  • Banka ve şirket arasında hesap eşleştirmeleri yapmak ve gerekli banka mutabakatlarını teyit etmek.

  • Detaylı raporlarla günlük takibin sağlanması.

  • Ayrıntıları orijinal belgelerde görüntülemek için hızlı bir şekilde hareket edebilmek.

  • Faaliyetin sonucunu belirli bir süre için gelir tablosu aracılığıyla değerlendirilmesi.

Motakamel Plus’ta çeşitli işlemler ve işlevler için muhasebe sistemine, mali tabloları ve şirketin fiili sonuçlarını doğrulayan mali etkilerle çeşitli süreçler entegre edilmiştir.

Motakamel Plus ERP menüsüne dönmek için

Bize katılın ve hedeflerinize ulaşın.