Motakamel Plus; MS SQL Server veri tabanları üzerinde geliştirilen, farklı sektörlerin tüm değişimleri, finansal ve insan kaynakları yönetimindeki faaliyetleri entegre eden muhasebe ve yönetim sistemleridir.
NEDEN MOTAKAMEL PLUS ERP?
- Kurumsal işletmelerde yüksek performanslı, zamandan tasarruf etmenizi sağlayan ve yatırım fırsatlarını yakalamanıza yardımcı olan bir muhasebe sistemidir.
- Kurumsal gelişimin inşasında güçlü kurumsal kriterlere dayandığından, pazar faaliyetleri sırasında dengeli bir büyüme sağlar.
- Esnek genişlemeyi, hedeflere ulaşmayı ve faaliyet çeşitliliğini sağlar.
- Kullanıcı dostu ara yüzüyle güvenli veri tasarrufu yapmanızı ve hızlı sonuçlara ulaşmanızı sağlar.
MOTAKAMEL PLUS ÖZELLİKLERİ
- Birden fazla şubesi olan, sanayi ve hizmet sektörlerindeki işletmelerin her türlü muhasebe işlemlerini kolayca halledebilen bir sistemdir.
- Ağırlık veya ölçüler kullanan ya da depo sahibi olan tüm iş ortamlarında bile, farklı faaliyetlerde ve sektörlerde son derece yeterli çalışma imkanına sahiptir.
- Güçlü performans, hızlı işleme, veri güvenliği ve modüller arasında esnek entegrasyon ve bağlantı için MS SQL SERVER veri tabanında geliştirilmiştir.
- Satın alma, satış, depolama, kasa vb. faaliyet çeşitliliğini esnek ve güvenli bir şekilde karşılayabilme.
- Kuruluşun faaliyetlerinde ve şubelerinde kullanıcıların yetkilerinin kontrol edilmesi ve işlemlerin her kullanıcı tarafından doğrudan izlenebilmesi özelliği.
- Riskler ve fırsatlar için anında raporlama sağlar. Şube veya kuruluş için gerekli karşılaştırma raporlarıyla yönetimi destekler.
- Para birimlerini işlemler veya hesap düzeyinde kontrol edebilmeyi sağlar.
- Şubeye göre maliyet hesaplama yönetimleri ile her ürün için birden fazla maliyeti hesaplar.
- Muhasebe ve envanter işlemleri ayrıntılarında, tüm işlem düzeyinde hesap veya ürünü maliyet merkezleriyle ilişkilendirir.
MOTAKAMEL PLUS YÖNETİMİ
MOTAKAMEL PLUS YARDIM ARAÇLARI:
Kullanıcı için profesyonel ve kişisel çalışma ortamı sağlayın. Bu araçlar, kullanıcının görevlerini ek teknik araçlarla ve SMS, yardım ve talimat hizmetleri yoluyla hızlı prosedürlerle gerçekleştirmesine yardımcı olur.
SMS Hizmetleri:
Üst düzey yönetime organizasyon performansı hakkında güncelleme yapılması amacıyla müşterilerin ve tedarikçilerin finansal işlem veya hesap bakiyeleri bildirimlerini maksadıyla mevcuttur.
SMS Avantajları:
- İlgili kişiler tarafından yapılan işlem bildirimlerine doğrudan erişim.
- Yazılıma giriş yapmadan gerekli bilgileri alma.
- Herhangi bir işlemi yaptıktan sonra hesap bakiyelerini güncelleme.
- Bireysel veya grup açıklayıcı mesajlar veya notlar gönderme.
- Yardım&Talimatlar.
İş kalitesini sağlamak için kullanıcının ofis çalışma ortamının bir parçasıdır; gerekli araçlara doğru zamanda hızlı erişimi ve herhangi bir ekran için “yardım” bilgilerine kolay erişimi kolaylaştırır.