Motakamel Plus ERP

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
Videoyu oynat

Motakamel Plus; MS SQL Server veri tabanları üzerinde geliştirilen, farklı sektörlerin tüm değişimleri, finansal ve insan kaynakları yönetimindeki faaliyetleri entegre eden muhasebe ve yönetim sistemleridir. 

NEDEN MOTAKAMEL PLUS ERP?

  • Kurumsal işletmelerde yüksek performanslı, zamandan tasarruf etmenizi sağlayan ve yatırım fırsatlarını yakalamanıza yardımcı olan bir muhasebe sistemidir. 
  • Kurumsal gelişimin inşasında güçlü kurumsal kriterlere dayandığından, pazar faaliyetleri sırasında dengeli bir büyüme sağlar.
  • Esnek genişlemeyi, hedeflere ulaşma ve faaliyet çeşitliliğini sağlar. 
  • Kullanıcı dostu ara yüzüyle güvenli veri tasarrufu yapmanızı ve hızlı sonuçlara ulaşmanızı sağlar.

MOTAKAMEL PLUS ÖZELLİKLERİ 

  • Birden fazla şubesi olan, sanayi ve hizmet sektörlerindeki işletmelerin her türlü muhasebe işlemlerini kolayca halledebilen bir sistemdir.
  • Ağırlık veya ölçüler kullanan ya da depo sahibi olan tüm iş ortamlarında bile, farklı faaliyetlerde ve sektörlerde son derece yeterli çalışma imkanına sahiptir.
  • Güçlü performans, hızlı işleme, veri güvenliği ve modüller arasında esnek entegrasyon ve bağlantı için MS SQL SERVER veri tabanında geliştirilmiştir.
  • Satın alma, satış, depolama, kasa vb. faaliyet çeşitliliğini esnek ve güvenli bir şekilde karşılayabilme.
  • Kuruluşun faaliyetlerinde ve şubelerinde kullanıcıların yetkilerinin kontrol edilmesi ve işlemlerin her kullanıcı tarafından doğrudan izlenebilmesi özelliği. 
  • Riskler ve fırsatlar için anında raporlama sağlar. Şube veya kuruluş için gerekli karşılaştırma raporlarıyla yönetimi destekler. 
  • Para birimlerini işlemler veya hesap düzeyinde kontrol edebilmeyi sağlar.
  • Şubeye göre maliyet hesaplama yönetimleri ile her ürün için birden fazla maliyeti hesaplar. 
  • Muhasebe ve envanter işlemleri ayrıntılarında, tüm işlem düzeyinde hesap veya ürünü maliyet merkezleriyle ilişkilendirir. 

MOTAKAMEL PLUS YÖNETİMİ

MOTAKAMEL PLUS YARDIM ARAÇLARI: 

Kullanıcı için profesyonel ve kişisel çalışma ortamı sağlayın. Bu araçlar, kullanıcının görevlerini ek teknik araçlarla ve SMS, yardım ve talimat hizmetleri yoluyla hızlı prosedürlerle gerçekleştirmesine yardımcı olur.

SMS Hizmetleri: 

Üst düzey yönetime organizasyon performansı hakkında güncelleme yapılması amacıyla müşterilerin ve tedarikçilerin finansal işlem veya hesap bakiyeleri bildirimlerini maksadıyla mevcuttur. 

SMS Avantajları: 

  • İlgili kişiler tarafından yapılan işlem bildirimlerine doğrudan erişim.
  • Yazılıma giriş yapmadan gerekli bilgileri alma.
  • Herhangi bir işlemi yaptıktan sonra hesap bakiyelerini güncelleme.
  • Bireysel veya grup açıklayıcı mesajlar veya notlar gönderme. 
  • Yardım&Talimatlar.

İş kalitesini sağlamak için kullanıcının ofis çalışma ortamının bir parçasıdır; gerekli araçlara doğru zamanda hızlı erişimi ve herhangi bir ekran için “yardım” bilgilerine kolay erişimi kolaylaştırır.

Bize katılın ve hedeflerinize ulaşın.